בחירת תמהיל למשכנתא לכל מטרה

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
תוכן עניינים

משכנתא לכל מטרה הינה מענק אשראי המובטח על ידי ההון העצמי המגולם בביתכם ושניתן להשתמש בו למגוון מטרות פיננסיות שונות. ההון עצמי של הבית שלכם הוא ההפרש של בין ערך הבית שלכם לבין הסכום שאתם חייבים על המשכנתא. כלומר, המשמעות היא שאם הבית שלכם לדוגמה שווה מיליון שקל, ואתם חייבים שש מאות אלף על המשכנתא שלכם, ההפרש הינו ארבע מאות אלף.

אם ברצונכם לבחור תמהיל משכנתא לכל מטרה, תוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר דרך פרץ פיננסים!

למי מיודעת משכנתא לכל מטרה ואיך אפשר להשיג אותה?

משכנתא למגוון מטרות מיועדת לכל אדם או זוג שצברו הון עצמי על הבית באמצעות התשלומים שכבר שילמו על המשכנתא הרגילה שלהם או שערכו של הבית עלה בגלל סיבות שונות כמו שיפוצים ושדרוגים בדירה המייקרים אותה.

לאחר שכבר יש בבעלותכם הון עצמי הנקוב על הבית שיש לו משכנתא, הון עצמי שבעצם הפחית את הסכום הכולל של המשכנתא שלכם בנוסף לעליית ערך הדירה, תוכלו בהחלט לנצל את ההון העצמי הזה כעוגן ביטחון שישיג לגם אישור לקבלת מימון נוסף.

אז איך בפועל משלמים את תמהיל המשכנתא שלכם ובאילו דרכים?

שואלים את עצמכם אילו סוגי משכנתאות תוכלו להרכיב מתמהיל המשכנתא שלכם? אתם יכולים לשלם את הלוואות השונות שלקחתם בתור המשכנתא שלכם בין אם על ידי בחירה בריבית קבועה או בריבית משתנה. תחילה צריך להבין את המשמעות של השניים. ריבית קבועה, כפי שהשם מרמז, הינה ריבית קבועה בלבד נשארת זהה לכל אורך תקופת ההלוואה שלקחתם. במרבית המקרים בבחירת תמהיל משכנתא, תוכלו לבחור בריבית קבועה עבור פירעון סופי מוקדם יותר, כלומר אם סך כל הזמן להחזרת ההלווה הינו שנים בודדות.

במידה ואתם, כמו מרבית הישראלים, הולכים על הלוואה לתקופה ארוכה יותר, ייתכן ותצטרכו ללכת על הכיוון של ריבית משתנה, וזאת בשל הסיבה שבמהלך השנים הריבית במשק משתנה וזה יכול לשחק לטובת המלווים. במקרה של ריבית משתנה, הריביות מותאמות לשיעורי השוק והרווחים. אנחנו כרוכשים לא ממש יכולים לחזות את שיעור הריבית, אמנם אפשר לקבל מושג עליה אצל המלווה והאינטרסים שלו בה.

דרך השירות של פרץ פיננסים תוכלו לשמוע כל מה שאתם צריכים לדעת בנוגע לתמהיל משכנתאות!

התקשרו אלינו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!