מה זה ביטוח בריאות?

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
תוכן עניינים

לפי חוק הבריאות הממלכתי כל תושב של ישראל מבוטח באופן אוטומטי מעצם היותו אזרח המדינה בביטוח בריאות ממלכתי. בנוסף, כל אחד מעל גיל שמונה עשרה זכאי להיות מבוטח ולקבל שירותים רפואיים דרך אחת מקופות החולים הקיימות בארץ, לבחירתו. ללא קשר לחוק וללא תלות בו כל אחד רשאי להוסיף על ביטוח הבריאות הממלכתי וביטוח הבריאות המשלים של קופות החולים גם ביטוח בריאות פרטי. כל ביטוח בריאות והשילוב של שלושתם ביחד מכסה את המבוטח שאם יקרה לו משהו מבחינה בריאותית הוא יקבל את הטיפול הנחוץ והדרוש.

סוגי הביטוחים הקיימים וההבדלים ביניהם:

אז מה זה ביטוח בריאות? ולמה צריך בכלל ביטוח בריאות משלים וביטוח בריאות פרטי אם כולנו מבוטחים בביטוח בריאות ממלכתי? הסיבה העיקרית היא מה נקבל מכל ביטוח במקרה שנצטרף להפעיל אותו ולכן רוב האנשים בוחרים להוסיף ביטוח בריאות פרטי בכדי להיות מכוסים. מה הכוונה מכוסים? שלא משנה במה יחלו, איזה טיפול יצטרכו או מה יקרה להם מבחינה פיסית או בריאותית- יש להם ביטוח שישיג להם את הטיפול הטוב ביותר והמהיר ביותר וגם יישא בהוצאות.

מה זה ביטוח בריאות ממלכתי? ביטוח בריאות ממלכתי הינו ביטוח בריאות בסיסי של כל אחד מאזרחי המדינה ואנו משלמים עליו דמי ביטוח קבועים למוסד לביטוח הלאומי. תשלומי ביטוח אלו מחושבים לפי הגובה של ההכנסה החודשית שלנו. במידה ואדם אינו מבוטח דרך קופת חולים אך זקוק לאישפוז מידי או טיפול רפואי דחוף- יקבל זאת כאזרח המדינה, בעוד ישנם טיפולים אשר יידרש לשלם עבורם מכספו הפרטי או להפעיל את הביטוח שלו- במידה ויש לו.

מה זה ביטוח בריאות משלים של קופות החולים ? קופות החולים השונות, וזה לא משנה לאיזו קופת חולים אתם שייכים, מאפשרות לנו לקבל שירותי בריאות בעלות מינימלית או טיפולים שרובם מסובסדים על ידי הקופה. כמו כן ישנה האפשרות לגשת לייעוץ אצל רופאים מומחים שאינם רופאים של הקופה ולקבל החזר כספי על הייעוץ, לקבל הנחה קבועה ברכישה של תרופות קבועות ותשלום על פינוי למיון ואשפוז בבית החולים והרשימה עוד ארוכה. התשלום לקופות החולים נעשים ישירות אליהן וישנם מקרים בהם יש לשלם תוספת רבעונית עבור טיפולים שלא במסגרת הביטוח שלכם, עשינו השוואת ביטוח בריאות באתר ביזנסס ואנו ממליצים לצפות בהשוואה

מה זה ביטוח בריאות פרטי? ביטוח בריאות פרטי הוא ביטוח שמכסה את המבוטח מכל הכיוונים ומהווה השלמה לכל מה שקופת החולים לא יכולה לספק למבוטח אצלה. וזה אומר- טיפולים מיוחדים בארץ ובחוץ לארץ, קיצור המתנה בתורים אצל רופאים יועצים, סבסוד של רוב התרופות והטיפולים שצריך ועוד. הביטוח הבריאות לא תלוי כלל במערכת הבריאות הציבורית ולא בקופות החולים ומאפשר למבוטח לקבל טיפול מהיר יעיל בדרך הטובה והנוחה ביותר ובכמה שפחות תשלומים.

התקשרו אלינו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!