מה חשוב לדעת על השקעה במניות?

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
תוכן עניינים

כשזה מגיע להשקעה במניות, הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא ההבדל בין סוגי מניות

הדבר החשוב ביותר בהשקעה במניות הוא שאתה צריך להיות מודע להבדל בין מניות למניות. מניות נסחרות בבורסה, ואין להן תאריך תפוגה. מניות הן יחידות בעלות בחברה שניתן לקנות או למכור בכל עת.

השקעה במניות עלולה להוביל להפסד אם תמכור אותן לפני שהן עולות או יורדות בערכן, אבל עם מניות, אין סיכונים כרוכים בכך כי הן לעולם אינן פוקעות.

השקעה במניות היא עסק מסוכן. ישנם סיכונים של הפסד כסף כמו גם הסיכון של לא להרוויח כלום על ההשקעה שלך. אבל יש דבר אחד שאתה צריך לדעת על השקעה במניות: זה לא רק על בחירת מניה, זה על בחירת המניה הנכונה.

יש הרבה אסטרטגיות וטיפים שיכולים לעזור לך לבחור את המניות הנכונות ולהרוויח עליהן כסף, אבל יש גם כמה טיפים שרק יפגעו בהשקעה שלך. לכן, רגע אחד לפני שעושים השקעה חשוב לקבל מידע מקצועי ואמין. עולם המניות הוא עולם שאין בו קסמים, רק הרבה אנשים שבגלל חוסר ידע והכרות עם העולם הזה נתנו לו שם של “שוק הימורים מסוכן” אך כאשר צוברים את הידע ואת הכלים ניתן להיכנס לאחד העולמות הרווחים והכלכליים ביותר שהכרתם.

את הידע המקצועי הזה תוכלו לרכוש בקורס אינווסטור 360 בניהולו של עומר רבינוביץ’ שמנגיש את כל המידע, הסיכונים והדרכים לביצוע השקעות בשוק ההון בצורה נכונה.

 

השקעה במניות היא תהליך מורכב הדורש הבנה של גורמים רבים.

הדבר הראשון שצריך לדעת על השקעה במניות הוא ההבדל בין קנייה למכירה.

כאשר אתה קונה מניה, אתה רוכש נתח בעלות בחברה. כאשר אתה מוכר אותו, אתה מוכר את המניות שלך ומקבל מזומן מהחברה או קונה אחר.

ישנם שני סוגי מניות: מניות רגילות ומניות בכורה. מניות רגילות מספקות זכויות הצבעה כמו גם דיבידנדים, בעוד שמניות בכורה אינן מספקות זכויות הצבעה או דיבידנדים.

בנוסף לשני הסוגים הללו, יש גם מניות חוב או הלוואות המעניקות השקעה בריבית על הלוואות הניתנות על ידי חברות המנפיקות אותן.

 

מניות רגילות ומניות בכורה

מניות רגילות ומניות בכורה הן חלק קטן מהדברים אותם לומדים בקורס אינווסטור 360 בניהולו של עומר רבינוביץ’ והבנה של המושגים היא קריטית בכדי להיכנס בצורה בטוחה לשוק המניות.

מניות רגילות הן מניות שאין להן עדיפות. הם סוג המניות הנפוץ ביותר.

מניות בכורה הן מניות שיש להן עדיפות לבעל מניות אחר על פני החברה. הם נותנים למחזיק במניה הבכורה כמות מסוימת של זכויות הצבעה, הון או הטבות אחרות ביחס לבעלי מניות אחרים.

על מנת ליצור מניית בכורה יש להנפיק תחילה מניות רגילות ולאחר מכן להחליט איזה סוג עדיפות היא תינתן על ידי הנפקת מניה מסוג אחר עם זכויות שונות המצורפות לה.

מניות רגילות הן מניות המונפקות על ידי חברות לציבור. ניתן לקנות ולמכור אותם בשוק הפתוח.

מניות בכורה, לעומת זאת, הן מניות המונפקות רק לקבוצה נבחרת של אנשים. אלה יכולים להיות בני משפחה או עובדים שנמצאים בחברה תקופה ארוכה ותרמו משמעותית להצלחתה.

 

התקשרו אלינו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!