על מה להסתכל כאשר אני שם את הכסף בבית השקעות

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
תוכן עניינים

מי שלא שומר על הכסף שלו יקום יום אחד בכדי לגלות כי הוא הפסיד אותו. עליכם לדעת כי ניהול כסף זו עבודה לכל דבר ועניין וזה משהו שאסור לזלזל בו. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אם אתם שמים את הכסף בבית השקעות אתם חייבים להמשיך ולעקוב אחר הביצועים שלו בכדי להבטיח כי אתם תקבלו את התשואה הגבוהה ביותר עליו. כאן יש לומר כי אם אתם שמים את הכסף בבית השקעות אתם צריכים לבחון שני דברים לפני שאתם בוחרים בבית ההשקעות. קודם כל אתם חייבים לבחון את העמלות שתשלמו לבית ההשקעות וכך תשלמו פחות אם תתעקשו על נושא זה. לצד זאת אתם צריכים לבחון את התשואות ההיסטוריות של בית ההשקעות וזאת בכדי להבין אם בית ההשקעות הוא מומחה להשקעות או שמא הוא חתול בשק.

מדוע עדיף להשקיע במדדים של השוק ולא בקרן נאמנות?

עולה השאלה במה הכי כדאי לנו להשקיע ואיזה מכשיר ישרת אותנו בצורה הטובה ביותר?שני המכשירים שאנו רוצים לבחון זה קרן נאמנות ומדדים של השוק. אנו חייבים לציין כי מדדי שוק עדיפים על פני קרנות נאמנות וזאת עקב מספר סיבות. קודם כל לרוב התשואה במדד שוק תהיה גבוהה יותר מאשר בקרן נאמנות (בהנחה כי הקרן לא מחקה את המדד כמובן). שנית כל עלויות העמלות של קרן נאמנות תהיינה יותר גבוהות מאשר עמלות של מדדים וזה גם כן נתון חשוב ביותר. לכן מדדי שוק עדיפים על פני קרן נאמנות וזה לא משהו שנתון במחלוקת.

אמינות – ערך עליון בעולם ההשקעות

כאשר אתם מחפשים אחר בית השקעות מומלץ אתם חייבים לבחון דברים רבים כמו מחיר ביצוע העסקים עם אותו בית השקעות, הממשק האינטרנטי של בית ההשקעות, שירות הלקוחות של בית ההשקעות ועוד. אך הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לתת עליו את הדעת זה השאלה מה האמינות של בית ההשקעות. עליכם להבטיח כי בית ההשקעות יהיה אמין ככל האפשר וזאת בכדי להבטיח כי בית ההשקעות יתפקד בצורה הטובה ביותר. כדאי לכם לחקור את נושא האמינות של בית ההשקעות לפני שאתם מתחייבים להשקיע בבית ההשקעות וכך להבטיח כי בית ההשקעות לא יעבוד עליכם ולא ירמה אתכם וזה דבר חשוב ביותר בכל השקעה והשקעה שלנו.

קראו את האותיות הקטנות בהסכם ההשקעה שלכם

כאשר אתם מצטרפים אל בית השקעות אתם חותמים על חוזה מול בית ההשקעות. עליכם להבין כי החוזה הזה הוא חשוב ביותר ויש לו השפעה עצומה על ההתקשרות שלכם עם בית ההשקעות. לכן אתם חייבים לקרוא כל מילה בהסכם ובין היתר את האותיות הקטנות ביותר וזאת בכדי להבטיח שתדעו בדיוק על מה אתם חותמים ותבינו את היחסים המשפטיים שלכם עם בית ההשקעות.

התקשרו אלינו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!