שמאות מקדימה למשכנתא – מתי מומלץ לעשות את זה?

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
תוכן עניינים

עומדים לפני לקיחת משכנתא? זה בהחלט הרגע המאושר ביותר שיוציא גם אתכם "מעבדות לחירות". זה הרגע שבו שכירויות היקרות יישארו מאחור ואת מקומן תתפוס דירה מדהימה הפעם דירה שתהיה שייכת רק לכם. 

עצרו רגע, האם לפני לקיחת ההלוואה בדקתם את מצבו הנוכחי וערכו של הנכס? למה כל כך חשוב לדעת את הדברים לפני שמתחייבים לסכומי הלוואה לטווח הארוך? במאמר שלפניכם נסביר ונרחיב על אודות השמאות המקדימה וחשיבותה לפני שאתם מתחייבים לתשלומי משכנתא.

https://www.youtube.com/watch?v=slNGA0KLZOw

למה חשוב להזמין שמאי לפני שקונים דירה? 

אם ראיתם כמה נכסים והם נראים מדהימים אבל המחיר גבוה מדי יש דרך אחת להוזיל את העלויות ובו זמנית לדבר על סיבה אחת שתסביר למה חשוב לכם לתת לשמאי להיות מעורב בכך. 

מבין מגוון התפקידים של השמאי קודם לכל זה הערכת הנכס והכול במטרה ליישם קבלת משכנתא ממשרד הבינוי והשיכון בתנאים ועל פי היכולות הכלכליות המתאפשרות לכם בפועל. 

השמאי הוא דבר אחד, אבל יועץ המשכנתאות הוא האדם האובייקטיבי בכל הסיפור הזה שיעזור ויספק לכם את הייעוץ הטוב ביותר שמטרתו לחסוך לכם בעלויות ובכל השאר אבל לא רק. לא מבינים במה מדובר? עכשיו נדבר על תרומתו של השמאי לתהליך המרגש הזה של רכישת נכס, הפעם נכס משלכם. 

בשביל מה צריך שמאי? על שמאות ומשכנתא 

שמאות מקדימה למשכנתא – מתי מומלץ לעשות את זה

כאמור, בחירת השמאי יכולה להקנות לכם יותר ממה שנדמה לכם היות שהיא מספקת את האמת הברורה על אודות שוויו של הנכס ואתם? אתם רק מרווחים מכך היות שבמעמד הזה אתם לא באמת צריכים להתחייב להלוואה גדולה יותר. 

כמו כן, אם אתם פונים לבנק הדרך היחידה לספק לכם את ההלוואה תהיה באמצעות דוח שמאי שיינתן להם ועל פי כך יחליטו מה יהיה הסכום שיתאפשר לכם לקבל במסגרת המשכנתא שתצטרכו. 

חשוב לקחת את המטרות שלכם צעד אחד קדימה, אז אם השמאי היה ונתן הערכה לנכס, עכשיו כל מה שנשאר לכם זה לגשת לבנק ולהשיג את ההלוואה בתנאים הטובים ביותר ולא, זה לא תמיד חייב להיות גוף בנקאי אלא גם גופים חוץ בנקאיים שכל מטרתם לממש את הזכות שלכם לבית חדש עם תנאי החזר טובים ונוחים על כל המשתמע מכך. 

עומדים לפני רכישת נכס החלומות שלכם? פגשו את יועץ המשכנתא, השיגו לו את כל המסמכים שידרוש מכם ויחד בנו את התמהיל הנכון בהסתמך על התקציב הנכון וללא פגיעה בתנאי האשראי שעומדים לרשותכם. 

בסופו של דבר, רכישת נכס היא רכישה שרבים וטובים מבצעים אותה פעם או לפחות פעמיים בחייהם ולכן חשוב שלא לשגות ולעשות אותה ללא כל הגורמים הנוגעים בדבר החל בשמאי מקרקעין שייקבע את טיבו של הנכס ועד יועץ משכנתאות שייקבע את טיבה ואת איכותה של הלוואת המשכנתא.

התקשרו אלינו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!