שמאי נדל"ן – לסגור עסקה כמו שצריך!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
תוכן עניינים

ההשקעה היציבה ביותר בישראל, אשר הוכיחה את עצמה שנים היא השקעה בנדל"ן. עליית המחירים היא מתונה ולכן, משקיעים חכמים, משקיעים בנכסי נדל"ן אם נכסים מסחריים ואם נכסים למגורים, אשר מעניקים להם תשואה גבוהה והכנסה פאסיבית. יזמים ומשקיעי נדל"ן, יתייעצו תמיד עם שמאי נדל"ן, אשר יוכל להעריך את הנכס, הפוטנציאל שלו וכדומה, כך שהמשקיעים יהיו בטוחים, כי השקעתם היא נכונה. יש לציין, כי שוק הנדל"ן בעל תנודות בעולם, אך בישראל השוק עדיין יציב. נכסי נדל"ן הם העסקאות הגדולות ביותר של כל אדם. בכדי לבצע השקעה בנכסי נדל"ן, יש לדעת מה עומד מאחוריהם, אם הנכס נבנה כחוק, האם הוא תואם את היתר הבניה, מה הפוטנציאל שלו, במידה ויש בו גם זכויות בניה נוספות? יש לוודא, כי לנכס אין צווי הריסה, אם אין עליו עיקולים או חובות, כך שמשקיעי נדל"ן יוכלו להיות שקטים שהם צועדים לעבר עסקאות נדל"ן בטוחות ומניבות.

שמאי נדל"ן

עסקת נדל"ן טובה או גרועה? – שאלו את שמאי נדל"ן

מי שאמון לתת לכם את התשובות הנכונות ביותר,הוא שמאי נדל"ן. ישנם משקיעים שמעוניינים בהשקעות שיש בהן הזדמנות עסקית טובה, אבל ללא ידע ובדיקה מקיפה של שמאי נדל"ן, לא תדעו בוודאות. זו הסיבה כי יזמי נדל"ן מנוסים או משקיעי נדל"ן פרטיים שיש להם ניסיון רב בתחום, יוכלו לתת לכם אומדן נכון ומקצועי. לדוגמא, אם אתם מעוניינים לרכוש דירה, אשר בעבר שימשה כמחסן, מחירה בשוק יהיה נמוך מאשר דירה שהיא בעלת אותם נתונים אבל היא שמשה תמיד כדירת מגורים. לא כל ההזדמנויות יכולות להיות השקעה בטוחה ומניבה ובמחירי מציאה. יש לבדוק בציציות באמצעות איש מקצוע כמו שמאי נדל"ן.

 

הבהלה אחר קרקעות חקלאיות שעתידות להפשיר – האם כדאי?

לאחרונה משקיעים רבים,תרים אחר קרקעות חקלאיות, אשר עתידים להפשיר לבנייה. בהשקעה זו יש סיכונים לא מעטים. יש לבדוק באמצעות שמאי נדל"ן, אם הקרקעות יופשרו בתקופה הקרובה, אם בעתיד יבנו פסי רכבת בקרבה, מה שיפגע בסיכוי של הקרקע להיות מניבה למגורים, בנייה עתידית לגובה, אשר עשויה לפגוע בערך הקרקע שעתידה להיבנות ועוד. ישנם שמאים שמתמחים בקרקעות, אם נחלות, קרקעות להפשרה, לתעשייה ומסחר ועוד. יזמים ומשקיעי נדל"ן רבים, ימליצו לכם תמיד, לפנות אל שמאי נדל"ן על מנת לבצע עסקאות נדל"ן בטוחות.

שמאי נדל"ן

כך תמנעו מביצוע עסקת נדל"ן כושלת

בדיקה שמאית, לפני רכישת נכסי נדל"ן עשויה למנוע עסקה כושלת, אשר עשויה להסב למשקיעים הפסד גבוה מאוד של כספים. בדיקה סטנדרטית ומתבקשת של שמאי נדל"ן. באופן זה, תוכלו להימנע מעסקאות בעייתיות, ידע מוקדם וסיוע בהחלטה, וודאות לגבי המחיר הריאלי של הנכס ואפילו כמה מיסים יהיה עליכם לשלם ועוד. כאשר תקבלו את ההערכה של הנכס, את תוכנית המתאר והפוטנציאל , כך שתוכלו לקבל כלים נכונים, לקראת משא ומתן מול מוכר הנכס או הקרקע. גם אנשים פרטיים, אשר מעוניינים לרכוש נכס למטרת מגורים, לא יבצעו עסקה, לפני הערכת שמאי נדל"ן. היום כל נושא שמאות מקרקעין, נכנס היטב בתודעת המשקיעים למיניהם וכן, בקרב אנשים מן השורה כגון רוכשי דירות.

 

מדוע חשוב לבחור במשרד שמאות נדל"ן בעל מוניטין וותק?

יש להקפיד על שמאות נדל"ן שתתבצע באמצעות משרד מוביל ל שמאות מקרקעין. עליכם לקבל חוות דעת טובה מאנשים או מכרים לגבי משרד שמאות מסוים. חשוב שלא תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. יש לוודא לגבי ההתמחויות של שמאי המקרקעין שתבחרו, כך שיתאים לתחום הספציפי שלכם. גם מבחינת ההוצאות על רכישת נכסי נדל"ן, שמאי נדל"ן יוכל לדעת את ההיבט של מיסוי הנכס, כך שהמשקיע ידע מראש מה הסכום הסופי של הרכישה אשר כוללת גם את המיסוי. יש לדעת כי ישנם שמאי מקרקעין שהם מתמחים בתחומים רבים ולכן, יש לבחור את השמאי המנוסה שחולש על כמה תחומים. אמנם המחיר של השמאות יהיה גבוה יותר,אך תהיה לו הצדקה לעומת ההשקעה שתבצעו וההיבטים של השקעה זו, לטווח הרחוק. ישנם משקיעי נדל"ן אשר מחפשים נכסים מכינוס, נכסים של קבלנים שלא היה להם חוסן כלכלי, כך שלא סיימו את הפרויקט וכדומה. שמאי נדל"ן יוכל להעריך את הרווח מרכישת עסקה זו, כך שניתן יהיה לדעת מה התשואה של הנכס תהיה בעתיד.

ראו גם: שמאי דירות | שמאי מקרקעין בירושלים

התקשרו אלינו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!