גוש 3865: השקעה משתלמת בקרקע חקלאית!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
תוכן עניינים

כיום אנו חיים בעולם בו ניתן להשיג כמויות עצומות של מידע תוך רגע קצר, בשל כמויות המידע האדירות הקיימות כיום משקיעים פרטיים עלולים ללכת לאיבוד במאגרי המידע אודות השקעות נדל"ן מניבות.

אפשרויות ההשקעה הן מגוונות ורבות, ניתן לבצע השקעה בנדל"ן, בסטארט-אפ חדשני, במניות וכן הלאה. אך אם אתם משקיעים פרטיים שמחפשים השקעה עם פוטנציאל רווח יציב ומבטיח, המאמר הזה הוא במיוחד בשבילכם! במאמר זה נעסוק ברכישת קרקע חקלאית באזור גוש 3865.

 

גוש 3865: קרקע חקלאית להשקעה

גוש 3865 הוא למעשה קרקע חקלאית הטומנת בחובה מגוון רחב של הזדמנויות פוטנציאליות להשקעות מניבות במיוחד לעומת הפוטנציאל של אזורים אחרים. בנקודה זו, נכנס לתמונה תהליך שמטרתו לשנות את הייעוד של קרקעות בישראל, תהליך זה נקרא "הפשרת קרקעות".

 

הפשרת קרקעות: על מה אנחנו מדברים?

במהלך השנים האחרונות הביקוש לשטחי מגורים חדשים ושטחי מסחר חדשים ממשיך לצבור תאוצה ללא הרף. ניתן להבחין במגמה באמצעות קצב גידול האוכלוסייה בארץ ודרך מחירי הדיור. קצב גידול האוכלוסייה במדינת ישראל הוא כל כך גבוה עד לרמה שמומחים רבים צופים כי במהלך ה-40 שנים הקרובות אוכלוסיית ישראל תגיע לכ-20 מיליון אנשים.

בעקבות הגדילה המהירה של אוכלוסיית ישראל בכל יום ביומו, נוצר מצב של חוסר משמעותי מאוד בקרקעות למסחר, דיור ומשרדים. כמו כן, קצב גידול האוכלוסייה בישראל עולה על קצב הבנייה בישראל, דבר שגורם ליצירת חוסר משמעותי עוד יותר.

בכל שנה יותר ויותר קרקעות חקלאיות בישראל "מופשרות" לטובת בנייה של אזורי מגורים, אזורי מסחר, משרדים וכן הלאה.

 

קרקע חקלאית: למה מדובר בהשקעה חכמה?

המציאות הכלכלית בה אנו חיים מבוססת על השקעה ורווח. לצורך הדוגמה – השקעה של זמן במקום עבודה מסוים מניבה רווחים שהם למעשה השכר על העבודה. זוהי הדוגמה הבסיסית ביותר של מודל ההשקעה והרווח, אך בגדול השאיפות שלנו מהמודל הזה הן ברורות – לקבל רווחים ראויים בהתאם לזמן ולמשאבים שאנו משקיעים בפרויקטים שונים.

עכשיו אתם ודאי שואלים את עצמכם איך קרקע חקלאית נחשבת בדיוק להשקעה חכמה? יש לנו תשובה בשבילכם!

כאשר אנו משקיעים בקרקע חקלאית, אנחנו יכולים להפוך השקעה מינימלית לרווח גדול יותר פי כמה וכמה מסכום ההשקעה הראשוני. על מנת להבין כיצד מתנהל תהליך ההשקעה בקרקע חקלאית, יש להבין תחילה מהי המשמעות של קרקע חקלאית במדינת ישראל, כיצד מתקיימים תהליכי הפשרה של קרקעות חקלאיות ואיך אנחנו יכולים לנצל את זה לטובתנו האישית.

 

גוש 3865: האזור המושלם לרכישת קרקע חקלאית!

האזור בו ממוקם גוש 3865 הוא ללא כל ספק אזור אידיאלי להשקעה כשזה נוגע להתפתחויות פוטנציאליות בהקשר של ייעוד קרקעות להפשרה. גוש 3865 ממוקם באזור מתפתח בצפון גדרה, הוא נמצא קרוב לדרכים מרכזיות ולאזורים בהם כבר מתקיימת בנייה,

כמו כן, עצם העובדה כי האזור רשום בטאבו של לשכת רישום המקרקעין מעלה בצורה משמעותית את הסיכויים לשינוי ייעוד הקרקע באזור, מהסיבה הפשוטה שגידול האוכלוסייה בישראל עתיד להתרכז מסביב לישובים קיימים.

גוש 3865 שנמצא בגדרה הצפונית, משמש כקרקע חקלאית בעלת ערך ושיש לה סיכוי גבוה להפשרה ושינוי הייעוד, זאת מאחר ומדובר באזור מתפתח בו הביקוש למסחר ומגורים הוא אדיר.

כאשר אנחנו מתייחסים לקרקעות ולישובים המקיפים את גוש 3865 עלינו להתייחס גם לצורך העתידי הגובר של אותו אזור, ולא להסתכל באופן נקודתי לטווח הקצר. כך עובד עולם ההשקעות, המטרה היא השבחת הקרקע ורווח מהשקעה המניבה פי כמה וכמה מההשקעה הראשונית.

כיום הקרקעות בגוש 3865 מוצעות למכירה במחירים נמוכים מאוד ביחס למחירים הצפויים לקרקעות באזור לאחר שינוי ייעודן והפשרתן. רכישה של קרקע באזור גוש 3865 היא ללא כל ספק השקעה נהדרת שיכולה להניב רווחים גדולים מאוד. בהצלחה!

 

מאמרים אחרונים

עורך דין
עוד פינוי בינוי: איך לבחור את המתאים ביותר?

כאשר עומדים בפני פינוי בינוי נוסף, חשוב שיהיה לצידך עורך דין מוסמך פינוי בינוי. אנשי מקצוע משפטיים אלו מתמחים בניווט במורכבותם של מקרים כאלה ובהבטחת זכויותיך מוגנות לאורך כל התהליך.

בריכה
בניית בריכה ביתית משפרת את שווי הנכס שלכם?

בניית בריכה ביתית יכולה להעלות משמעותית את ערך הנכס שלכם. לא רק שבריכה מספקת סביבה יוקרתית ומרגיעה לך ולמשפחתך, אלא שהיא גם מוסיפה לאסתטיקה הכללית של הבית שלך. קונים פוטנציאליים מוכנים לרוב לשלם פרמיה עבור נכס עם בריכה, מה שהופך אותו להשקעה משתלמת.

פינוי בינוי כל מה שאתם צריכים לדעת

פינוי בינוי הוא כלי להתחדשות עירונית המציע הזדמנות אדירה לשיפור איכות החיים. תהליך זה מאפשר הריסת מבנים ישנים ופיצול מגרשים קטנים למגרשים גדולים יותר, במטרה

שווי דירה
הערכת שווי דירה – מדריך שלב אחר שלב

בכל הנוגע לעסקאות נדל"ן, לדעת את השווי האמיתי של דירה יש חשיבות מכרעת. שמאות עוזרות לקונים, למוכרים ולמלווים לקבוע מחיר הוגן ולהבטיח שהנכס שווה את ההשקעה.

שמאי מקרקעין בחריש

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

התקשרו אלינו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!