למה סביבת המשרד חשובה לא פחות מהמשרד עצמו?

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
תוכן עניינים

לא פעם נהוג לתאר את המשרד בו אנחנו עובדים, בין אם אנחנו הבעלים שלו ובין אם אנחנו עובדים שכירים, כבית. הרי אנחנו מבלים בו הרבה מאוד שעות, לעיתים מהבוקר עד הערב, לפעמים הרבה יותר שעות מאשר מה שאנחנו מבלים בבית עצמו, ולכן התיאור שלו כבית הוא נכון ומדויק.

לכן, כשאנחנו ניגשים לחפש משרדים להשכרה, עלינו להתייחס לא רק לשאלה כיצד נראה המבנה  עצמו, מה הנכס מציע לנו ועד כמה באמת הוא יכול לשרת אותנו, אלא גם איך נראית הסביבה שלו. למעשה, בכל מה שקשור לנושא של השכרת משרדים, חשוב לדעת לא רק מה לשכור אלא גם היכן.

בכלל השכרת משרדים בת"א ובמקומות אחרים, מחייבת אותנו לבחון את הסביבה בה המבנה המיועד ממוקם, שכן יש לה משמעות גם מבחינות אחרות. בוודאי מבחינה עסקית, מה שיכול לעזור לנו להצליח בעסקים ולייצר תפוקה גבוהה יותר.

לפני שנסביר כיצד הסביבה משפיעה על השכרת משרדים בת"א בצורה כזו או אחרת ולכן היא חשובה לא פחות מהמשרד עצמו, נציג תחילה מספר נקודות שעלינו לבדוק בסביבה לפני שאנחנו מגיעים להחלטה האם לשכור משרד במקום או לא.

הנקודות שצריך לבחון בסביבת המשרד

בראש ובראשונה עלינו לבחון איפה המשרד ממוקם ומה טיב האזור. למשל, אם אנחנו מחפשים לשכור משרד בתל אביב, יש הבדל מבחינת איכות, סגנון, טיב המקום בין אזורים כגון תחנה מרכזית ישנה לבין מקומות כמו רמת החייל, רוטשילד או אפילו האזור הצפוני של המסגר.

שנית, אנחנו צריכים לבחון מה נמצא בסביבה ועד כמה זה יכול לשרת את המשרד ועובדיו. כל עסק זקוק לסביבה עסקית מסוימת. מדובר על בעלי מקצוע, חנויות, משרדים ומקומות אחרים שיכולים לעזור לעסק לבצע את עבודתו, בין אם זה באופן קבוע ובין אם זה מעת לעת. לכן חשוב לדעת מה נמצא בסביבה.

שלישית, יש לבחון דרכי גישה לאזור. הן עבורנו ועבור העובדים המגיעים אל המקום והן עבור לקוחות, ספקים וגורמים אחרים. הכוונה היא לעורקי תחבורה, פרטית וציבורית, הכוונה היא לאזורי חנייה ועוד.

למה סביבת המשרד חשובה לא פחות מהמשרד עצמו?

ישנן סיבות שונות מדוע הסביבה חשובה לא פחות מהמשרד, העיקרית שבהן היא שיש השפעה לסביבה על המיתוג של המשרד ועל האופן בו מועמדים ירצו לעבוד במקום ויוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

אם מדובר על סביבה איכותית, סביר להניח שיהיה קל יותר לבית העסק לגייס עובדים ואלה ישמחו לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. לעומת זאת, אם מדובר על סביבה בעייתית, אז מבחינה מעשית יהיה קשה לגייס עובדים. אחת כמה וכמה, יהיה להם קשה לבצע את העבודה כפי שמצופה מהם. יש לסביבה השפעה על האופן בו המשרד מתנהל ועובד בפועל.

 

shutterstock

 

מאמרים אחרונים

עורך דין
עוד פינוי בינוי: איך לבחור את המתאים ביותר?

כאשר עומדים בפני פינוי בינוי נוסף, חשוב שיהיה לצידך עורך דין מוסמך פינוי בינוי. אנשי מקצוע משפטיים אלו מתמחים בניווט במורכבותם של מקרים כאלה ובהבטחת זכויותיך מוגנות לאורך כל התהליך.

בריכה
בניית בריכה ביתית משפרת את שווי הנכס שלכם?

בניית בריכה ביתית יכולה להעלות משמעותית את ערך הנכס שלכם. לא רק שבריכה מספקת סביבה יוקרתית ומרגיעה לך ולמשפחתך, אלא שהיא גם מוסיפה לאסתטיקה הכללית של הבית שלך. קונים פוטנציאליים מוכנים לרוב לשלם פרמיה עבור נכס עם בריכה, מה שהופך אותו להשקעה משתלמת.

פינוי בינוי כל מה שאתם צריכים לדעת

פינוי בינוי הוא כלי להתחדשות עירונית המציע הזדמנות אדירה לשיפור איכות החיים. תהליך זה מאפשר הריסת מבנים ישנים ופיצול מגרשים קטנים למגרשים גדולים יותר, במטרה

שווי דירה
הערכת שווי דירה – מדריך שלב אחר שלב

בכל הנוגע לעסקאות נדל"ן, לדעת את השווי האמיתי של דירה יש חשיבות מכרעת. שמאות עוזרות לקונים, למוכרים ולמלווים לקבוע מחיר הוגן ולהבטיח שהנכס שווה את ההשקעה.

שמאי מקרקעין בחריש

שמאי מקרקעין הוא איש מקצוע שעיקר פעילותו מתמקדת בהערכת השווי של נכסי נדל"ן. השירות הנפוץ ביותר שמספקים שמאי מקרקעין הוא שירות הערכת שווי דירה לפני

התקשרו אלינו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!